Muzikofiletika – zážitkové a kreativní pojetí hudby ve výchově a vzdělávání (ZMĚNA TERMÍNU)
Akreditováno: MŠMT: 34415/2019-1-1036Kurz je určen pro široké spektrum pedagogických pracovníků – pro učitele ve školách (MŠ, ZŠ, SŠ i VOŠ), pedagogy poradenských zařízení, psychology, pedagogy volného ča...
Kultura a klima školy – významný aspekt kvalitní školy - DISTANČNÍ FORMA
Akreditováno: MŠMT: 21284/2020-2-511Kurz je určen pro všechny pedagogické pracovníky - ředitele škol a školských zařízení, učitele, i pro asistenty pedagoga a další pracovníky, kteří se na kultuře a klim...
Marketing školy - DISTANČNÍ FORMA (ZMĚNA TERMÍNU)
Akreditováno: MŠMT-32336/2020-4-734Kurz je určen všem pracovníkům škol (mateřských, základních, středních,vysokých i vyšších odborných), učilišť, gymnázií i školských zařízení, kteří se jakkolipodílejí ...
Umění sporu ve výuce ke kritickému myšlení a multi-názorové toleranci - DISTANČNÍ FORMA
Akreditováno: MŠMT: 21710/2020-2-502Kurz je určen všem pedagogickým pracovníkům - účitelům ZŠ, gymnázií, SŠ, SOŠ, SOU a VOŠ.
Pedagogicko-psychologická diagnostika pro učitele ZŠ - DISTANČNÍ FORMA
Akreditováno: MŠMT: 21284/2020-2-511Kurz je určen pro všechny pedagogické pracovníky základních škol.Absolvent si díky tomuto kurzu prohloubí a rozšíří své diagnostické schopnosti potřebné u žáků základn...
Strategické řízení školy - DISTANČNÍ FORMA
Akreditováno: MŠMT-32336/2020-4-734Kurz je určen všem vedoucím pozicím ve školách a školských zařízeních a dalším pracovníkům, kteří se podílejí na managementu.
Základy projektové práce ve výuce - DISTANČNÍ FORMA
Akreditováno: MŠMT: 15546/2018-2-485Kurz seznamuje účastníky se základními principy projektové práce a s procesy projektového plánování a řízení, které mohou být užitečné jak při přípravě a vedení výukov...
Varovné signály radikalizace a inklinace k extrémnímu násilí u dětí a mládeže I - DISTANČNÍ FORMA
Akreditováno: MŠMT: 39833/2020-2-942Kurz je určen jak pro ředitele všech typů škol a školských zařízení, tak pro jejich pedagogy, psychology, preventisty a výchovné poradce.
Úspěšné sebeřízení a time management jako prevence vyhoření
Akreditováno: MŠMT: 21284/2020-2-511Kurz je určen pro všechny pedagogické pracovníky - ředitele škol a školských zařízení, učitele, i pro asistenty pedagoga a případně pro nepedagogické pracovníky.
Varovné signály radikalizace a inklinace k extrémnímu násilí u dětí a mládeže II
Akreditováno: MŠMT: 39833/2020-2-942Kurz je určen jak pro ředitele všech typů škol a školských zařízení, tak pro jejich pedagogy, psychology, preventisty a výchovné poradce.
Úspěšné sebeřízení a time management jako prevence vyhoření
Akreditováno: MŠMT: 21284/2020-2-511Kurz je určen pro všechny pedagogické pracovníky - ředitele škol a školských zařízení, učitele, i pro asistenty pedagoga a případně pro nepedagogické pracovníky.
Kultura a klima školy – významný aspekt kvalitní školy
Akreditováno: MŠMT: 21284/2020-2-511Kurz je určen pro všechny pedagogické pracovníky - ředitele škol a školských zařízení, učitele, i pro asistenty pedagoga a další pracovníky, kteří se na kultuře a klim...
Strategické řízení školy
Akreditováno: MŠMT-32336/2020-4-734Kurz je určen všem vedoucím pozicím ve školách a školských zařízeních a dalším pracovníkům, kteří se podílejí na managementu.
Úspěšné sebeřízení a time management jako prevence vyhoření
Akreditováno: MŠMT: 21284/2020-2-511Kurz je určen pro všechny pedagogické pracovníky - ředitele škol a školských zařízení, učitele, i pro asistenty pedagoga a případně pro nepedagogické pracovníky.
Marketing školy
Akreditováno: MŠMT-32336/2020-4-734Kurz je určen všem pracovníkům škol (mateřských, základních, středních,vysokých i vyšších odborných), učilišť, gymnázií i školských zařízení, kteří se jakkolipodílejí ...