Kurz otevřen , registrujte se
Jahodová 2800/44, Záběhlice, 106 00 Praha 10
18. září 2025 - 6. prosince 2025
Centrum Zahradní město - bus 101, 138, 195
Sídliště Zahradní město - bus 177
Sídliště Zahradní město - tram 22, 26
Parkování zdarma v uzavřeném a hlídaném objektu školy.
Telefonická krizová intervence je součástí komplexního krizového výcviku, který zahrnuje námi nabízenou chatovou a e-mailovou krizovou intervenci.
Součástí komplexního krizového výcviku je rovněž krizová intervence "face to face", kterou Profesní institut připravuje zařadit do své nabídky v budoucnu.
Účastníci se seznámí s obecnými charakteristikami krize a krizové intervence a s jejich aplikací v telefonickém kontaktu. Výcvik se zaměří na typologii kontaktů, etické,
metodické a provozní aspekty práce, právní a technické možnosti apod. Výcvik se bude věnovat rovněž možnostem práce s opakovaným klientem a specifiky práce s klientem s duševním onemocněním. Součástí výcviku je rovněž nácvik práce se sebepoškozujícím se a sebevražedným klientem.
Výcvik je prakticky zaměřen a primárně čerpá ze zkušeností konzultantů linky důvěry.
Výcvik je určen pro sociální pracovníky napříč sociálními službami, ale i ve veřejné správě a samosprávě (sociální kurátoři, OSPOD...) a pracovníky v sociálních službách.
Kurzu se rovněž mohou zúčastnit pracovníci jiných oborů nebo studenti škol.
Kurz obsahuje celkem 120 výukových hodin.
Harmonogram výuky kurzu:
18. - 20. 9.
9. - 11. 10.
30. 10. - 1. 11. online výuka
20. - 22. 11.
4. - 6. 12.
Částku je možné uhradit ve dvou splátkách - žádost napište do poznámky v objednávce.