Výcvik je určen zejména pro pracovníky a studenty pomáhajících profesí, pracovníky sociálních
služeb i pro další zájemce z řad laické veřejnosti. Lektoři přitom vycházejí z dlouholeté praxe
linky důvěry.
Absolvent výcviku pozná základní principy krizové intervence, je seznámen se specifiky,
možnostmi a limity krizové intervence a poradenství prostřednictvím chatu.
Dokáže přizpůsobit vyjadřování a komunikaci věku, schopnostem a potřebám klienta
i specifikům poskytované služby. Rovněž pozná etické, provozní, technické a personální
nároky na poskytování služby a zejména nároky na samotného konzultanta.
Výcvik je zaměřený na specifika krizové intervence a poradenství v online chatovém prostředí. Účastníci se seznámí se zásadami a principy chatu, jeho možnostmi a limity, typologií kontaktů, metodikou, etickými aspekty práce, technickými možnostmi apod.
24 výukových hodin rozvržených do 3 dnů - čtvrtek, pátek a sobota.