METODICKÝ PRŮVODCE: Vědecky podložené přístupy ve vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
V rámci mezinárodního projektu jsme vytvořili praktický materiál především pro asistenty pedagoga, jak krok za krokem zapracovat do své pedagogické praxe vědecky podložené přístupy při práci s dětmi a žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.
Rádi bychom poděkovali následujícím českým školám za úzkou spolupráci při tvorbě metodického průvodce:
- • Církevní základní škola a mateřská škola ARCHA, Petroupim,
- • Základní škola Otevřeno, Benátky nad Jizerou,
- • Základní škola Solidarita, Praha 10.
Metodický průvodce byl vytvořen díky finanční podpoře z programu Erasmus+ spolufinancovaném Evropskou unií v rámci projektu č. 2021-2-CZ01-KA210-VET-000048325 „Posílení inkluzivního vzdělávání: Zvyšování kvalifikace asistentů pedagoga v používání vědecky podložených přístupů ve vzdělávací praxi“.