Smluvní podmínky

Všeobecné smluvní podmínky

  1. OBECNÉ INFORMACE

    1.1. Organizátorem akce je příspěvková organizace
    Název: Jahodovka - Vyšší odborná škola sociálně právní
    IČ: 61385395
    Sídlo: Jahodová 2800/44, Záběhlice, 106 00 Praha 10
    Zřizovatel: hlavní město Praha
    Zapsána: Rejstřík škol a školských zařízení MŠMT (od 1. 1. 2005)
    č. j.: MSMT-25425/2019-2
    Kontakt: tel. 773 784 894, institut@vossp.cz

    1.2. Účastníkem akce se může stát řádně přihlášený, popř. náhradník

  2. PŘIHLÁŠENÍ NA KURZ
    2.1. Podmínkou účasti na kurzu je řádné podání přihlášky a zaplacení příslušné ceny kurzu, ve stanoveném termínu, stanoveným způsobem.

  3. SJEDNANÉ SLUŽBY
    3.1. Detailní program kurzu a popis sjednaných služeb je uveden v příslušných informacích
    kurzu. Organizátor si vyhrazuje právo provést v konečném programu kurzu úpravy, pokud jsou nezbytné a neovlivní charakter kurzu, popřípadě změnit termín či místo realizace kurzu.

    3.2. O změně termínu či místa konání jsou účastníci informováni s dostatečným časovým předstihem prostřednictvím pozvánky.

    3.3. U kvalifikačních kurzů se řídí obchodní podmínky dokumentem Obchodní podmínky ke kurzu, který je u každého kvalifikačního kurzu zveřejněn.

  4. PLATEBNÍ PODMÍNKY, CENA
    4.1. Cena kurzu je uvedena v informacích o jednotlivých kurzech na webu. Případné další mimořádné poplatky spojené s kvalifikačními kurzy jsou účastníkům sdělovány písemně ve formě Průvodce ke studiu a současně jsou uveřejněny v dokumentu Obchodní podmínky ke kurzu, který je u každého kvalifikačního kurzu zveřejněn.

    4.2. Cena je hrazena na bankovní účet převodem na účet číslo 123-7684530257/0100 (Komerční banka, a.s.), a to na základě faktury (pokynu k úhradě), kterou účastník obdrží v elektronické podobě na e-mailovou adresu uvedenou v přihlášce.

  5. ZRUŠENÍ ÚČASTI NA KURZU ZE STRANY ÚČASTNÍKA KURZU
    5.1. Přihlášení účastníka na kurz se v momentě odeslání přihlášky stává závazným.

    5.2. Účastník kurzu má právo zrušit svou účast. Zrušení účasti musí být provedeno písemně, a to e-mailem na adresu institut@vossp.cz. Potvrzení o přijetí e-mailu bude zasláno bez zbytečného odkladu.

    Organizátorovi přináleží stornopoplatek, který je stanoven podle délky času mezi zrušením účasti na kurz ze strany účastníka kurzu (rozhodující je den, kdy bylo toto zrušení organizátorovi doručeno) a prvním dnem kurzu, následovně:
    a) při výpovědi smlouvy doručené organizátorovi v době mezi 5. a 2. pracovním dnem před zahájením kurzu ve výši 50 % dohodnutého kurzovného,
    b) při výpovědi smlouvy doručené organizátorovi méně než 2 pracovní dny před zahájením kurzu ve výši 100 % dohodnutého kurzovného.

  6. ZRUŠENÍ AKCE ZE STRANY ORGANIZÁTORA
    6.1. Organizátor je povinen uskutečnit kurz dle podmínek uvedených ve všeobecných smluvních podmínkách. Realizace kurzu je podmíněna dosažením minimálního počtu účastníků. Pokud počet účastníků pro daný kurz nedosáhne minimálního počtu, vyhrazuje si organizátor právo kurz zrušit.

    6.2. Organizátor může zrušit kurz nebo změnit místo či termín. V případě zrušení kurzu bude účastníkům vráceno 100 % zaplacené ceny.

  7. REKLAMAČNÍ ŘÁD
    7.1. Účastník má právo podat organizátorovi na kurz reklamaci/stížnost.

    7.2. Reklamaci/stížnost uplatňuje účastník vždy písemně neprodleně po zjištění předmětu reklamace/stížnosti, a to e-mailem na adresu institut@vossp.cz. Písemná reklamace/stížnost musí obsahovat: jméno a příjmení účastníka, adresu, číslo objednávky (variabilní symbol uvedený v pokynech k platbě), popis předmětu reklamace/stížnosti.

    Nebude-li zaslaná písemnost účastníka organizátorovi obsahovat výše uvedené údaje nezbytné pro řádné podání reklamace/stížnosti, nebude tato písemnost kvalifikována jako reklamace/stížnost.

    7.3 Organizátor je povinen reklamaci/stížnost vyřídit nejpozději do 30 dnů ode dne obdržení reklamace/stížnosti od účastníka.

    7.4. Kompetentní osoba prověří předmět reklamace/stížnosti v daném kurzu a pokud uzná reklamaci/stížnost za relevantní, zajistí adekvátní nápravu.

  8. ÚČINNOST
    8.1. Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 1. 7. 2019