Kurz je určen všem pracovníkům škol (mateřských, základních, středních,
vysokých i vyšších odborných), učilišť, gymnázií i školských zařízení, kteří se jakkoli
podílejí na marketingové strategii.
Kurz je možné využít pro doplnění certifikátů v projektu šablony.
Marketingové řízení je nedílnou součástí kvalitního managementu školy.
Jedná se o další kurz zaměřený na podporu kvalitního řízení školy v souladu
s dokumentem ČŠI – Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání
na školách.
Tento nový kurz je zaměřený na marketing školy, tvorbu marketingové koncepce respektující moderní řízení školy s ohledem na cílové skupiny a na komunikační toky uvnitř školy i ve vztahu k vnějšímu prostředí, což podporuje tvorbu image školy.
Zvláštní pozornost je věnována nástrojům marketingové komunikace, která napomáhá zlepšovat vztahy se zainteresovanými stranami a vytvářet tak prostředí prospěšné pro všechny zúčastněné.
Absolvent našeho kurzu porozumí provázanosti marketingu a managementu pro řízení školy, zorientuje se v analýzách prostředí a dokáže vyhodnotit jejich výsledky a navrhovat vhodná opatření. Nedílnou kompetencí je pochopení, jak vyhodnotit marketingovou komunikaci na základě doporučených kritérií a navrhovat její zlepšení.
Absolvent se rovněž zorientuje v procesu přípravy efektivní komunikace v prostředí školy
a bude vědět, co jsou jednotlivá „P“ marketingového mixu včetně specifik pro oblast vzdělávání.
8 výukových hodin
Naše kurzy se konají i v případě omezení vládním nařízením. Váš kurz proběhně distančně - online přes prostředí Google Meet, se kterým máme velice dobré zkušenosti, jakož i s celým zajištěním distanční formy výuky.
- Podstata a význam marketingu, marketingově orientovaná škola
- Marketing na vstupech a na výstupech, význam a užití pro management školy
- Podstata marketingového řízení, marketingové prostředí školy, SWOT analýza
- Cílové skupiny v prostředí školy
- Marketingová taktika – marketingový mix školy
- Nástroje komunikačního mixu, integrovaná marketingová komunikace
- Analýza webových stránek vybraných škol
- Komunikace na sociálních sítích
- Specifika chování „zákazníka“ v prostředí školy
- Budování vztahu a loajality